Gursesgurses Kizlar sıvı sarı akıntı geliyor bayagi. Enfeksiyon ilaci kullaniyorum. Persembe serklaj oldum. Kokusuz sarı renkte aktigini hissediyorum. Sümüksü degil.
Gamzebas Gursesgurses Canım nasıl geçti serklajın sonrasında nelere dikkat ediyorsun Çarşamba günü bende serklaj olacağım doktorum söyler mutlaka ama merak ediyorum nasıl olacak
Gursesgurses Ssraa serklaj oldum rahim agzi dikisi canim enfeksiyon olmasin diye yazdi ilaci ama neyse artik persembe sorayim doktora kokusuz normal yaziyor heryerde ama yinede yogun akinti olunca korktum
[silindi] Gursesgurses dediğin gibi canım baya akıyordu özellikle doğum yaklaşınca oldu bende çamaşır değişmekten bıkmıştım şu an da afedersin ilişkiden sonra oluyor doktora gidicem bu sefer sanki kokusu da var ama aynı o akıntıdan
Gursesgurses Gamzebas iyiydi canim 20 dk suruyor girmenle uyanman en fazla. 1 saat falan agrim oldu sanci gibi sonra gecti. 4 saat sonrada taburcu oldum. Hic agrim kalmamisti. Cok kolay bi islem sonrasi sıkıntı olmaz insallah. Evdeyim zaten hep. Uzaniyorum oturuyorum eskisi gibiyim. Fazla ayakta kalmiyorum. Biraz agri oluyo ozaman
[silindi] Gursesgurses gidicem ama hamileyken senin gibiydi aynı kontrollerimde bir sıkıntı çıkmadı kokusu yoksa normaldir
imren20 Merhaba lütfen bana yardım edin çok çaresizim 17 haftalık gebeyim 2 gün önce serklaj oldum dün hastaneden çıkmadan önce son kontrollerim yapıldı doktor kesen delinmiş suyun geliyor dedi ve bana hap verip gebeliğimi sonlandıracağından bahsetti şok oldum tabi hemen ultrasona aldılar ultrasona bakan doktorda bebeğin suyunun gayet iyi olduğunu hiç bir sorun olmadığını söyledi bu arada İngiltere de yaşıyorum. Serklaj olduğum günden beri çok yoğun Wcye gittikçe gelen sarı akıntım var ağlamaktan helak oldum bu bebeğin sıvısımı yoksa herkes ameliyat olduktan sonra geliyormu bu akıntı 2. Gebeliğim diğerinide 24 haftalıkken kaybettim
imren20 Ssraa 2 tane post açmışım bir tanesini nasıl silerim acaba lütfen söylermisiniz bilmiyorum burayı ilk defa yazdım 🥺
Selmas57 imren20 bence bakan doktor yanlis bakmis, aldirma bebegini baska doktora git... orda 16. Haftada serklaj yapiyolar, haftan cok buyuk degil. Bence bekle insallah sikinti yoktur
imren20 Selmas57 hastaneden çıkarmıyolarki başka doktora gidemiyorum 😢 inşallah dediğiniz gibidir insallah 🙏