Ya ben 2 inci gebelikte cok rahat olcam diye hazirladim kendimi. ama ilki kadar endiseli, heycanliyim.. su sira dusuk ölum cok okuyorum. biliyorum hersey rabbimden ama insan endiselenmeden yapamiyor. ne yasicaksak gorucez ama yazmak sizinle dertlesmek istedim🥺