HilalimM63 Selam kızlar annem umreden adem elması getrtmıstı bebegı olmayan ıcın ama arapca konustukları ıcın tam anlamamıs.. yapıp uygulayan varmı acaba cevrenızde vs. . Nasıl kullnılır tarıfını bılmıyrz 🌸🫣
Melina003 Kalın kabuk kırıp içindeki elmamsı meyve rendelenip un haline getirilecek bal ile birlikte sabah akşam tüketilecek diye biliyorum
Gizemnur_ Melina003 bende böyle duymuştum içi zaten çok sert rendeleyip Hindistan cevizi şeklinde balla yeniyor ama kaynatıp içem de varmış