Balmommyy 29+3den 🖖 selamlar bu aralar ağırlaştım bel ağrım var ve aşırı derecede sıcak basıyor evde atlet şort geziyorum dışarda montsuz geziyorum hormonlardan galiba 😂 eğilemiyorum eğilsem kalkarken zorlanıyorum ev işlerini yaparken çok zorlanıyorum böyle bende durumlar sizde durumlar nedir hamilelik nasıl geçiyor ?
Ayseumut Balmommyy 31+3 üm ağırlaştım resmen yurumek eziyet nefes nefese kalıyorum allahtan bebısın kıyafetlerını yıkadım utuledım çantaya yerlestırmesı kaldı sadece hayırlısıyla zamn hızlı gecsın ıstıyorum bı yandanda lohusalıktan cok tırsıyorum ıkıncı dogumum olucak ılkınde zor gectı kırkı cıkana kdr bakalım kolay gecsın diye dua ediyorum
annesininaski_ Balmommyy 29+3 aynıyız :)) Bende aynıyım bütün anlattıklarınızı yaşıyorum. Günler geçmek bilmiyor 😏
3prenses1prens Balmommyy 29+3 bizde bende bel ağrısı online ama çok şükür hareket ediyor sağlıklı geçecek bugünlerde bir daha olmayacak napalim
Aysegultezcan48 28 haftalık hamileyim bende de başladı bel ağrısı eğilip kalkarken zorlanıyorum geceleri yatamıyorum 😅
Dreamssss Ayseumut aynı haftadayiz bnde hzrldim her şeyi valizi falan da bnmde ikinci hamileliğim ay biran evvel btse diyorum daraliyorum sigamiyorum bı yere resmen ya ne yatabiliyom ne oturabiliyom hiç rahat yok
karaguzelirem_ 33+5 haftalık hamileyim şuan bu satırları yazarken uzanıyorum koltukta ve inanılmaz belim ağrıyor insanın yatarken beli ağrır mı ya sıcak duş aldım yarım saat önce anlık geçiriyor gibi oluyor sonra yine devam günün her saati neredeyse ağrı çekiyorum birde bebek hareketlerini alt karnımda hissediyordum sürekli 2-3 gündür artık göbek deliğimin üstünde hissediyorum ve bu beni aşırı zorladı karnım taş gibi oluyor sertleşiyor belli bir yerde toplanıyor canım yanıyor o an, sık sık idrara çıkıyorum tam kalkıcam tekrar çok çişim varmış gibi geri oturuyorum 🙄 tek başıma dışarı çıkamaz oldum sırf bu yüzden. Hareketlerim iyice kısıtlandı zar zor yürüyorum evdeki işlerimi 1-2 saatte bitirirdim eskiden şimdi akşama kadar anca bitiyor bide ev dubleks 🤦🏻♀️ 2 kap yemek yapabildiysem şükür ediyorum.. duygusal ruh hali değişimlerim oluyor birde bu aralar ne nasıl olucak sonraki hayatım bebeğe bakabilecek miyim yetebilecek miyim eşimle aramdaki ilişki sonrasında nasıl olacak doğum nasıl olucak bunları düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum 🙄 her şey her söz çok batar oldu bu aralar bide iyi bişey bile söyleseler başka türlü algılıyorum sanki kimseyle görüşmek konuşmak istemiyorum 🤦🏻♀️ off böyle işte bacım allahtan az kaldı dua ediyorum rabbim sağ salim kavuştursun hepimizi evlatlarımıza inşallah 🤲🏼
Dreamssss karaguzelirem_ aynı ağrılar durumlar bnde de var geçen hafta kontrolüm vardı doktorum aşağıda dedi nst falan cktrdi şükür sancı falan çıkması aksi bir şey dikkat et dedi vitaminlerini kullan dedi kasılmalarıni ve ağrılarını hafifletir dedi özellikle de kndimi yormamami söyledi ama nasıl olcak 😂 üç yaşında kızım var sürekli ilgi istiyor oyun falan ev iş istiyor😂 ilk gebeliğim prenses gibiymis 😂 sürekli yatiyodum tüp bebekti kanamalarım oluyodu annm baktı 😂 çocuk derdi iş derdi yoktu bu da normal oldu çok şükür tabi de 😂 kızım ev iş güç yoruluyorum şükür 31 haftalık olduk
Glsm8787 bende 30 haftalik oldum cok zorlaniyorum bir kahvaltiyi hazırliyrm yemek yapmak ev isi iskence olarak geliyor artik bana 3 yasinda benimde kizim var bu aralar ztn hasta ne uykumu alabiliyrm ne birsey kndimi cok yorgun bitkin bir halde olarak görüyorum bebegin ve kndi esyalarimi bile hazirlamadim geceleri agrimdan dolayi dgru duzgun uykumda yok sürekli lavaboya gtmek ztn ayri yoruyor insani gündüz basim yerden kalkmiyor sabahki bulasiklari aksam yapiyorum bzn dyrm ne oldu bana byle dgldm rabbim saglikla kulaklarımızı almayi nasip etsin
Gamzenur123 29+3 bende 🥰 feci bel sırt ağrısı, mide şişkinliği, gaz sancısı, nefes darlığı , ellerim yüzüm şişti 🙁 ve sonunda spinal sezaryan doğum kendi rızamla normalden korkuyorum inş sezaryan sonrasında çok acı çekmem 🙃