sinem1111 Herkese merhabalar, bi konuda yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim hazır toz mama yapınca kusuyor. Siz toz mamaları nasıl hazırlıyorsunuz ? Nerede hata yaptığımı bulamıyorum.
Yeliz34 sinem1111 hazır toz mamada kusuyor derken yapılışları arkalarında yazıyor kaç ml suya kaç ölçek konulması gerekiyor diye içme suyunu kaynatıp ılıtmanız gerekiyor su ılık Olcak şekilde toz mamayı ekliyceksiniz ve mamayı çalkalamayın mümkünse karıştırın daha az gaz yapar bebeğe
Yeliz34 sinem1111 bu yapılış tarzına göre yaptığınız halde kusuyorsa ya mama değiştirip tekrar deneyin yada doktorunuza danışın bebeğinizde reflü olabilir
Tuba_a sinem1111 Kusuyorsa mamayı sevmemiş olma ihtimali yüksek hazırlanışından kaynaklı olduğunu sanmam başka mama markasını deneyin
sinem1111 Yeliz34 çok teşekkür ederim birde bu şekilde deneyim. Mamanın arkasında ingilizce yazıyor o yüzden iyi çeviremedim ve düzgün hazırlayamadım. Acemilikte var tabi elim ayağıma dolanıyor ağlayınca
zynb_ozkn Tuba_a evet benim oglum da sevmedj ve kusuyordu her mamadan sonra zorla iciyordu hipp almistim sonra aptamil denedim onu içti ama bir iki defadan sonra ayni seyi aptamildede oldu kusuyor ve tükürüyor rahatsiz oluyordu her mamadan sonra biraktim
L_51 Hangi marka kullanıyorsanız başka markaya geçin mama hoşuna gitmediği içinde midesi bulanır bebeğin. Ayreten biraz su elinizi yaksın mamayı dökün iyi çalkalayın hafif ılıyınca icirin birde böyle deneyin gene aynı yaparsa kesinlikle mamayı degistirin
Yeliz34 sinem1111 eğer suyu ılıştırmayı beklemek zaman kaybı diyorsan e bebekte kaynatılmış soğutulmuş bebek suları satılıyor ben ondanda çok kullandım sadece cezvede ılıtıyordum zaman kazanırsın zamanla elin çabuklaşacak ağlasın biraz hiç bişey olmaz ağlamasını takma
Yeliz34 Babyy21 küçük petlerde satılıyor bebek suyu derseniz verirler markasını hatırlamıyorum oğlum suan 3 yaşında mama dönemi 1 yaş sonrası bitti tamamıyle yemeğe geçtik