elif99__ Kızlar selam doktorum prolaktinim düşük olduğu için dostinex isimli ilacı verdi haftada 2 gün 2.haftamdayım şu an ilaçta adetim de 2 gün gecikti bu ilacı kullanıp gebe kalan var mı?
baharmom35 elif99__ bende kullandım yumurta toplama sonrası ama benim Prolaktin yüksek olduğu için verdi 32 ydi değerim 5 gün kullandım 1 e düştü yani düşüren bi ilaç diye biliyorum sor bence doktoruna
Meltem423 elif99__ benimde yüksekti 1 ay kullandım hamile kaldım hemen 87 ydi benimki şimdi 2.ciye hamileyim ilaçsız
myavocado elif99__ bu ilaç hamile kalmak için değil tam olarak, prolaktin hormonunu dengelemek için. Ama elbette bu hormonun dengelenmesi, hamilelik için gerekli. Ama şartlanmayın bunu kullanıp hamile kalma gibi bir durum yok.
Mujmuj-1 Valla ben kaç ay kullandım düşürmedi prolaktinimi..diyet yapmaya başladım spor yaptım öyle düştü sonrada bi anda hamile olduğumu öğrendim.
Meleek61 Adet geçiktiriyor mu bu ilaç acaba benimde 38 çıktı prolaktinim Dostinex kullandım iki dozluk şuan adetim 14 gün gecikmiş durumda
myavocado Meleek61 ben de iki gün kullanmıştım ama gecikme yaşamadım, prospektüsünde bir bakın yan etkileri arasında bu durum var mı, ve bence doktorunuza danışın, 14 gün gecikme çok normal değil eğer öncesinde adetiniz düzenli ise.
Patito__ Meleek61 prolaktinm yükseken adet olamiordm siz tekrr bir dr a gidin ilac yetersiz geldide tekrr yukseldiyse ondn olablr gebelik baktiysanz bu ihtimal yuksek
elif99__ Meleek61 benim 1 hafta gecikti canım hatta çok ümitlenmiştik ama olmadı regl oldum 1 hafta sonunda doktoruma sordum neden böyle oldu geciktirici bi özelliği var mı diye aksine düzenler adetini dedi
elif99__ Patito__ benim 57ydi prolaktinim ve çok düzenli adet oluyordum dostinex 1 hafta geciktirdi normal olarak günlerimi de değiştirdi boşu boşuna heyecan yapmışız😂
Techr elif99__ benimde yüksekti ilacı 4 hafta mi ne kullandim 1 ay sonra hamile kaldım gercketen düzgün kullanınca faydası olan bir ilaç
elif99__ Techr ilacı kullanınca düştü hormonum şimdi çatlatma iğnesi oldum ayın 9unda pazartesi günüde hastaneye gidicem gebelik testi vermeye inşallah olumlu sonuçlanır🙏🏻
Patito__ elif99__ aynen cnm bu hormon duzensizlestirebliyor bn son zamanlarda artk ilacsiz olamiordm. Kimisi 40 larda ama duzeni hic bozulmuyor bunye ile alakali.