Merhaba kızlar 11.01.2024 saat 4.45 38+6. Haftadayım uyurken sağdan sola dönmeye çalıştım aniden suyum foşurdadı nasıl kalktığımı bilemedim tuvalete koşarken suyum geldi diye eşime bağırdım o da uyku sersemi su istiyorum sanmış 😂 sonra neyse kendimize geldik giyindik o ara sancılarım başladı düzenli 5 dakikada bir gelen hafif adet sancısı gibiydi gittikçe şiddeti artıyordu tabi hastaneyle evim arası 5 dk fakat trombositlerim düşük olduğu için doktor böyle anlarda beklemeden hastaneye gelmemi söyledi kan takibi yapılacaktı o gece içime doğmuş gibi iyi ki kan sulandırıcı iğnemi vurmamışım çünkü trombositlerim çok düşük geldi doktor plazma ve doğum sırasında trombosit takviyesi yaptı hastaneye 5 te vardım direkt doğumhaneye sancı odasına aldılar eşimle beni. Lavman nst kan alma vs yapıldıktan sonra sancılarım arttı giderek ben sürekli sümmes sebile yesserahu ayetini okuyordum bence bu ayet cidden mucize bişey 5 saat sancı çektim ama 2 saat gibiydi zaman çok hızlı geçti hastaneye vardığımda 5 cm açılmam vardı 5 saatte de 10 cm e ulaştı saat 9.30 da doğum masasına alındım sancım geldikçe ıkındım son 10 dk doktorum geldi 3 ıkınmada saat 10.05 te bebişimi kucağıma koydu tarifsiz bir duyguydu sancı çekerken de hep o anı düşündüm çok güzel bir doğum hikayem oldu hamileliğim yatarak geçti buna rağmen kolay olduğunu düşünüyorum son haftalar hareketliydim bol hurma ananas ve pilates topu hareketleri ve korunmasız ilişki sonrası sıcak duş tavsiyemdir birde doğurduğum günün önceki günü meme uçlarımı sürekli uyardım bunlar bende çok etkili oldu, hepinize kolay doğumlar diliyorum ❤️