Merhaba hanımlar , herkesin kendine göre uzun kısa , zor kolay bir doğum hikayesi var . Benim de kendime göre bir doğum hikayem var ama burada yazmak istediğim doğumdan ziyade hastane ile ilgili. Devlet hastanesi olduğu için bazen insanlar çekiniyor nedense özel hastaneler en donanımlı en iyisi gibi anlatılıyor gösteriliyor özendiriliyor . Fakat ben hamile olduğumu öğrendiğim günden itibaren etlik şehir hastesine gittim ve doğumumu da orada yaptım. sanmıyorum ki bu hastaneden daha iyi bir özel hastane olsun, bakın bu kadar net söylüyorum . Hastaneye giriş yaptığım andan itibaren öyle bi muamele vardı ki , sancı odamda doğumdan 5 dk öncesine kadar ablamla beraber kaldık , sancının ilerleyen saatlerinde kendimi daha iyi hissedeyim diye eşimi yanıma aldılar bir saat eşimle yalnız kaldık . Doğum anına kadar defalarca duşa sokup sakinleşmemi sağladılar , odanın içinde pilates malzemeleri de vardı ve bunları da kullandık. Ve bütün bunlar olurken yanımızda sadece bizim için görevlendirilen bir ebe ve hemşire vardı. Doğumumda uzman doktorlar asistan doktorlar ve gerçekten iyi bir ekip vardı. O kadar yapıcı güler yüzlü bir ekipti ki Allah onlardan binlerce kez razı olsun. Diyeceğim o ki , özel hastanelere o kadar para bayılmak yerine o parayı evlatlarımız için ayırabiliriz , Ankara’da yaşayanlar için kesinlikle gözüm kapalı önerebileceğim bir hastane yaşayarak şahit oldum . Eskiden kalma devlette doğum yapılır mı laflarının üstünü simsiyah çizme zamanı gelmiş bence 🙏🏻🥰