ayssgl_ Merhaba kızlar ilk hamileliğim 19. Haftaya girdik ama bebeğin hareketlerini çok belli belirsiz hissediyorum halsizim sürekli akşamları da huzursuzluk oluyor sizde durumlar nasıl 🌸
Yonca_26 ayssgl_ 14+5 haftadan beri hareketlerini tek tük hissediyodum ama bi kac haftadir baya güclü olmaya basladi gümbür gümbür pasam🤣🤣🤣bizde bugün 19 haftalik olduk cok güzel geciyo cok sükür sadece bi kac gündür bogaz agrim var öksürüyorum cok o beni kötü ediyo😫
amayinedeiyiilerledim ayssgl_ bende minik minik hissediyorum ama dışardan belli olmuyor henüz 🥹 sindirim sorunları yaşıyorum ve bel boyun ağrısı. Ama bunlar şükredilecek şeyler benim için 🤲🏼🧿💐
Esranur55 ayssgl_ benimde öyle oluyor akşam yemekten sonra artık uyuma isteği geliyor 17 hafta hissetmeye başladım kızımı hafif ama her gün olmuyor özellikle geceleri 😄
ayssgl_ Yonca_26 malesef bademcik ağrısı burun tıkanıklığı bende de var zor ağzım burnum tıkalı resmen 🤦🏻♀️
ayssgl_ 251211 aynı şeyler bende de var gece uyku yok sabah uyuyorum resmen ve öğlene kadar uyanamıyorum sonrası halsizlik hiç birşey yapmak istemiyorum şuan saksıdaki çiçeği bile kendimden daha işe yarar görüyorum 🤷🏻♀️
hanifeq Haftadayiz ikinci gebelik erken mi tekme için acaba bugün biraz leke geldi yarın gidicem Dr ye sağ tarafımda dolgunluk hissi vardı şimdi yok gibi ben mi evham yapıyorum acaba
1kediannesi SenaKARTAL41 18 haftalık benim bebeğimde, bende hareketlerini hissetmedim henüz. Normal sanırım.
Yonca_26 SenaKARTAL41 ilk gebeligin mi?genelde ilk gebeliklerde gec hissediliyormus benim de ilk ama ben erken hissettim🙈ya da ic karinla alakali da olabiliyormus
SenaKARTAL41 1kediannesi yağ oranı yüksek olanlar geç hissediyor diye duydum ama benim hiç göbeğim falan yoktu hala hissetmiyorum anlayamadım