Togbaa bizim de 23. Haftada beyin sıvısına bağlı genişleme vardı sıvı fazlaydı perinatoloji takip ediyordu şuan 34. Haftadayiz doktor tamamen geçti dedi dün haftanıza ve genişlemenin boyutuna göre olur sonuç büyük ihtimalle Rabbim şifa versin inşallah