Esrashshshssh Kızlar sizde de öyle oluyor mu kötü düşünmek istemiyorum ama Burda ki tum postlar sanki benim durumuma uygun kötü şeyler gibi😥
H1tce2 Esrashshshssh hepimiz görüyoruz ama mümkün olduğunca daha farklı içeriklere yöneliyoruz arada dedikodu yapan var onları okuyup sohbet ediyoruz her zaman olumsuz düşünmek beyni yoruyor yeterince günümüz şartlarında stres sıkıntı yaşıyoruz zaten her zaman olumsuza yonelmeyin Allah’tan gelen başımız üstüne diyoruz artık 😊
Anne18 Esrashshshssh çıkıyor çıkmaz olur mu benim de erken doğum riskim var mesela daha bilgili şeyler okumaya gayret ediyorum
_Minik_ Anne18 bol bol yat, sevikal yetmezlik varsa progestanı kullanmağa devam et. 36haftaya kadar götürürsen hiç sıkıntı olmaz. Genelde 34 protokole göre ama 36kesin garanti
_Minik_ Görüp bilgilenmeniz önemli, oluşabilecek risleri önceden göz önünde bulundurup önlem almak için
Anne18 _Minik_ ikinci gebelik bu hiç yatamıyorum bir erkek evladım var aşırı hareketli onun peşindeyim hep geçen gün fırını çalıştırmış buzdolaplarını açıyor evde tutamıyorum böyle kış ayındayız
mervemurat16 Esrashshshssh eğer bazı olumsuz etiketleri görmek istemiyorsanız aşağıdaki şekilde engelleyebilirsiniz. etikete ait postları ana sayfanızdan gizlemek için: ‘‘Tüm Tartışmalar - Yıldız Simgesi - Gizle’’ yöntemi ile tamamen gizleyebilirsiniz. üst kısımdan filtreleyerek hassas etiketleri postlara girerseniz 🌟 simgesinden gizleyebilirsiniz
Anne18 _Minik_ kreşe vermek istemiyorum henüz 3 yaşında 4 yaşında düşünüyorum Çok hastalık var bende hassas ve titiz biriyim Hastalansın istemem bakalım ne olucak
_Minik_ Anne18 hangi yaşda verirseniz verin her sene o hastalıklar tekrar edicek, ama bağışıklığı güçlenecek, gelişimine çok katkısı olucak kreşin. Yine de siz daha iyi bilirsiniz :)