kadeeer Ben Anadolu sigorta yaptırdım 8 bine. 40 gün sonra hamile kalma şartı vardı. Ben zaten tüp bebek yaptırdığım için planlı oldu. Sigortacı bana; 1 ay sonra beta testi ver negatif olan en azından sıkıntı çıkarmasınlar elinde kanıt olarak kalsın demişti. Öyle yaptık. Henüz sigortayı kullanmadık umarım sıkıntı yaşamayız. Çünkü sigorta şirketleri beni hep korkutur. Nedense son anda taklaya getirirler 😬