Emine071 Kızlar sabah kalktım sol boşluğum çok ağırıyor biraz biraz da karnım normal mi lütfen yardımcı olun 😞geçmiyor ağrı hep var ağrı neden olur
Ayseguul Emine071 bizde 14. Haftadayız o ağrı aralıklarla bende de oluyor, bu haftalarda rahim daha hızlı büyüdüğü için kaslarına baskı yapar ve karın kasık ağrısı olması çok normaldir tedirgin olma önemli bişey yoktur inşallah 😌
Hilalst Benimde oluyor , gün boyunca hatta gece bile devam eden karın ağrısı yatmama ragmen hemde doktor sorun yok diyor , genelde iş yapmadan yatıyorum sıcak tutuyorum biraz geciyor ama normal gibi gözüküyor bebek büyüdüğü için yinede dayanılmıcak gibiyse doktora git istersen
Emine071 Hilalst aslında evet sıcak iyi geliyor dayanılmayacak gibi değil Salı günü doktoruma randevumuz var inşallah güzel haberler alırım