Burcugrl Ben de bugün idrar tahlili vermiştim malesef sonuçlarda hafif bir enfeksiyon çıktı. Sömestr sebebiyle annemlere gelmiştim takipli olduğum doktorum kan ve idrar vermem gerektiğini söyledi. Ben de burdaki bir hastanede tahlilleri yaptırıp sonuçları doktoruma attım. Hemen aradı malesef gebelikte enfeksiyon istenmeyen ve çok ciddi problemlere yol açabilen bir durum dedi. İlaç tedavisi başlayacağız muhtemelen dedi, ama döndüğünde bir de biz bakalım idrar sonuçlarına dedi 🙁 Doktorun yazdığı antibiyotikler genelde işe yarıyormuş ama bazılarında inatçı enfeksiyon geçmeyebiliyor da. Biz erkenden teşhisle tedaviye başlayıp kurtulanlar dan olacak kadar şanslıyızdır umarım 🙏 siz de lütfen doktorunuz ne derse onu yapın, ilaç kullanın diyorsa kullanın. İlaç konusunda endişeniz şüpheniz olmasın. Bebeğe ilaçtan daha fazla zarar veren birşey enfeksiyon. Geçmiş olsun bu arada 🙏