Duygu_nur52 https://mutluresim.com/images/2024/01/23/ncWLBG.png kızlar çok ağrım var dayanamıyorum doktor 1.3 da tekrar çağırdı ama bel ağrısı kaşık ağrısı beni mahvetti
Duygu_nur52 Normal doğum istiyorum alttan muane oldum nst girdim 1.3 da gel açılman var mı diye bakcaz dediler
Sudenaz0105 Duygu_nur52 nasıl 39 haftalıksınız ama martın birinde mi çağırıyor bu ne saçmalık mümkün değil ki canım 😳😳
Duygu_nur52 umrumdadegil düzensiz sancıların var açılman yok ilk gebelik olduğu için bi kaç gün sürer dedi 6 da gene gel dedi gitmicem evde çekcem ağrıyı sancıyı zamanım dolana kadar gitmicem