Gzlhn Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı 12 haftalık tam ultrasonda 12+4 uyumlu cıktı ikili test verdim 10 gün sonra sonuca gidicem doktor ozaman daha net olur dedi ama sizde bi tahminde bulunabilir misiniz? 
Gzlhn Edaacar-ozkan 27 aylık oğlum var bi kız gelse süper olur dimi dedi bende temennimiz önce sağlıklı sonrada tabi kız olsa diye düşünüyoruz dedik kız gibi düşündü saankide 10 gün sonra gidince daha net belli olur dedi bakalım