Geçen hafta bende bebeğimin 2 damarlı olduğunu öğrendim. Farklı iki doktora daha gittim perinotolojiye hepsi aynı şeyi söyledi. Diğer organlarında bir problem yok o yüzden içim rahatladı. Sadece ileri ki haftalarda gelişim geriliği yani boy ve kilo da düşüklük olabilirmiş. Birde erken doğum riski. Sağ Salim kucağımıza alırsak besleriz de çok güzel büyürler. O yüzden bunu kendinize stres yapıp daha çok üzülmeyin. Beslenmeme dikkat etmemi protein ağırlıklı beslenmemi önerdi doktorum başka bir önerisi de olmadı. Bir tedavisi yok çünkü genetik bir durum.