Snemkar Kızlar merhaba bugün sağlık ocağından çağırdılar gittim ve tetanoz aşısı olmam gerektiğini söyleyerek aşı yaptılar aranızda tetanoz aşısı olan var mı bebeğe bir zararı olur mu
snowglobe Snemkar her hamilenin olduğu hatta bazı doktorların 2 doz istediği bi aşı. Neden garipsediniz ki
1yenianne11 Snemkar aksine faydası varmış en azından aşın var korunuyorsun demişti bende oldum tek doz benimki haftam geçmeye yakın olduğu için
Tanemm Snemkar ilk hamileliğimde 3 doz oldum. Bunlar normal olan şeyler. Yaptırman da hiç bir sakınca yok
Boncukk123 Snemkar doktora sorup onay aldım canım ilk dozu vuruldum 1 ay sonra 2.dozu vurulacağım nasib olursa doktorum vurul dedi
zengooo Haticekya60 doktorunuz ozeldemi devlettemi bende olmadim saglik ocagi yok dedi sonra aramadilar sonra haftam gecti kaldi
Haticekya60 zengooo özelde hatta sağlık ocağındaki ebe bu konuda baya ısrarcı oldu olmamı syledi ama bn olmamayi tercih ettim
Baharozkan Zararı olsa doktorlar vururmu Allah aşkına . Özellikle gebe olunca zaten sağlık ocağı arıyor o aşıyı vurulmamız gerektiğini söylüyor..
mrv1903 Doğum esnasında kullanılan ürünler ne kadar sterilize edilse de herhangi bir pas olması. Durumuna karşı bebeği korumak için yapılıyormuş. Ebe bu şekilde anlattı. Zaten zararlı bişeyi neden yapsınlar.