haticeinci Bilkent şehir hastanesi giden var mi kalp atışını video almak istiyorum izin vermiyorlar artı her gittiğinizde fotoğraf istiyor musunuz
251211 haticeinci bende bilkent Perinatolojide takip ediliyorum inan ki doktordan doktora çok fark var inan ki
tugcesakzci haticeinci doktordan doktora değişiyor ya perinatoloji takipliyim göstermiyorlar hiç ama foto veriyorlar
Dadymom1 haticeinci Doktoruna göre; Ekranı gösteriyorlar, ancak doktoruna göre fotoğraf vereni görmedim haftalardır 😅
haticeinci 251211 bende ordayım perinatoloji 2 odadayim iyi aslında ama galiba unuttular bu sefer bidakine isticm
haticeinci tugcesakzci evet bende ekran da malesef göremiyorum artk bu ayin sonunda özele gitcm bir defa da olsa görüm kalp atışını duyayım eşimle diye
Elifttk haticeinci perınatolojıye gıdıyorum ılk zamanlar hep ultrason resmî veriyorlardı suan vermıyor 26 haftalığım
251211 haticeinci haticeinci şey kaçıncı haftadasın cinsiyetide çok geç söylüyorlar özele gitceksen 16 17 haftalıkken gitmeni öneririm
251211 haticeinci oy maşallah sağlıkla alın kucağınıza ama dediğim gibi ben 19+5 oldum söylemediler özele gittim 16 17 gibi benim bebek göstermedi😁😁