Rab263636 Hanimlar evinizde beyazlar icin ne kullaniyorsunuz makinem yeni arcelik beyazlarim mosmor cikiyor omo kullaniyorum annem de ariel kullaniyor onun beyazlarinin daha iyi oldugunu gordum sizler evinizde hangi marka kullaniyosunuz ne tavsiye edersiniz 🙏🙏???
SeherNilgnBakrc Rab263636 fabrikada çalışan bir tanıdığım renkliler için çok fark etmez ama beyazlar için kesinlikle Ariel demişti bende omo var bitsin ariel alcam
Yildizim Rab263636 Ben Ariel kullanıyorum ekstra çamaşır sodası da kullanıyorum beyazlar için mis gibi oluyorlar😊
dml33 Rab263636 ariel kullaniorum esim beyaz pantolon giydiginde ozellikle soda matikte koyuyorum yoksa ariel bile cikarmio beyaz pantolondan lekeyi 😊
eymeninannesii Ben alo kullanıyodum ondanda mennundum şimdi bingo aldim kullanicam cnm bi de beyazları yıkarken içine bulaşık makinesi tableti atıyorum ve aspirin varya sıvı olarak ondan koyuyorum gayet güzel cikiyo dene derim
Merobebe eymeninannesii o kadar ağır kimyasallar kullanma bence iç çamaşırı bunlar zararı olur. Yada kullanıyorsan extra durulama yaptır çünkü cilde ciddi zararı vsr
Doga_deniz Omo matik kullanıyorum normalde. Beyazlar için de domestos döküyorum deterjanın üstüne bembeyaz çıkıyo 😂
Tomurcuk18 Beyaza da renkleye de ariel kullanıyorum. Omo yine iyi ama diğer markaların hiç biri güzel değil 🙄
Merobebe Rab263636 ben ariel kullanıyorum çok memnunum yıllardır kullanırım. Bi iki kez başka denedim ama ariel in beyazlığını vermediği için ariel e devam ettim hep. Bide diğer deterjanlar beyazları morcukturuyor . Ariel bembeyaz yapıyor gerçekten
Alinmavi Rab263636 ariel kullaniyorum cift yikama bir uzun bir kisa cift durulama yaptiriyorum bembeyaz oluyor kar gibi.
Kurbagaannesi Rab263636 arielden iyisi yok ama deterjanları normale göre fazla kimyasal içeriyor bir çok öarla kullandım Bingo beyazlar daha temiz içerk olarak ama tabi organik değil
Bskrt Rab263636 kesinlikle ariel👌 Hatta ben içine çamaşır sodası da karıştırıyorum ve beyazlara asla başka renk katmam 90 derece de yıkarm hep, bembeyaz olur🥰 bazen görüyorum cocuklarn fln atletini gri oluyor resmen midem bulanıyor 🤢🤢