Nurse2121 Bende merak ediyorum ilk bebeğim mecburi sezeryan oldu 2. Normal olsun istiyordum şuan 15 haftalık ama ssvd nin çok riskleri varmış araştırdım ve bu riske girmeye gerek olmadıgını düşündüm zaten 1 kere kesildik önemli olan bebeğin sağlıklı doğması doğum şekli deil ama herkes normal doğumun daha rahat olduğunu hemen ayaklandığını sölüyor tabiki sezeryanda sonradan çok ağrın oluyor