Kbryldz08 Kızlar doğum yapalı 15 gün oldu sezeryan yerimin sağ tarafında çok küçük bir açıklık var akıntı oluyor kötü de kokuyor temiz ve kuru tutmaya çalışıyorum ama açıklık neden var hala neden kapanmadı acaba 😢😢😢 Ağrı da var
Fadimerdem Kbryldz08 1 hafta önce sezeryan oldum açıklık yok ama ağrım vardı dün enfeksiyon kaptığını öğrendim damardan antibiyotik kullanıyorum bnce doktorunuzun görmesi lazım
myangelson Kbryldz08 enfeksiyon kapmış büyük ihtimalle bu zamana kadar neden gitmediniz ihmale gelmez böyle şeyler. Hemen bir doktora gidin veya acile