sapmazing Kızlar bugün alttan muayene oldum, hafif kanaman olabilir dediler ama biraz önce kanama değil pembe sümüksü bir akıntı geldi. Nişanım gelmiş olabilir mi?
Beceriklianne sapmazing benimde pazartesi geldi kahverengi akıntı baya bir geldi aksam geldi sabah da geldi
Beceriklianne Hayriye32 nişanda smra su gelmesi sart değil oglumda nişan geldi iki gün snra dogum oldu suyum sancı cekerken geldi
Hayriye32 Beceriklianne valla benim ve etrafımdaki herkesin öyle oldu sizin dediğiniz gibi ben burda duydum suan
Hayriye32 Dilara_erc1 yooo benim gayet öyle ilk nişanım geldi sonra şarıl şarıl su geldi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
sapmazing Hayriye32 bende öyle bi şart yok diye biliyorum hatta nişan geldikten 1 hafta sonra doğuran bile var😅
Hirali Hayriye32 benim doğumdan 1 hafta önce gelmeye başladı nişanım va dogum olacağı gün kanama şeklindeydi herkesin vücudunda farkli olabiliyor ben kanamam var diye gittigimde hayır nişan o demişlerdi ve ikinmam gelene kadar suyum gelmedi
Olivia sapmazing kesinlikle ben nişandan bir hafta sonra doğum yaptım ikincisinde nisan geldi doğuma gittim bı kaç saat sonra ve su da doğumdan bir saat önce geldi insandan insana değişiyor
sapmazing Olivia Nasıldı nişanınız peki çok muydu az mıydı rengi yapısı nasıldı? Benim ilkinde hiçbir şey gelmeden sancım başlamıştı ondan bilemiyorum hiç🙈
Olivia sapmazing ikisindede sarı renkti büyük bir parça gibi sümüksü . Kan pıhtısı kahverengi veya pembe degildi 💗
Sdfkara lütfen doktora git nisan veya değil ne olur ne olmaz bende ayni leke oldu o gün bebek nstde sancılı cikti bende bi sikayet yoktu dogum yaptim.