Yasanixxxx bbaby44 35+2 hiç birşeye halim yok evim sobalı sobayı söküp içini temizleyip tekrar takmam lazım eşimle temizlik yapmaktan korkuyorum resmen😊😀
Bsraacelik Tatar59 benimde aynı ama cam kapı perde vs ağır temizlik yapılsa da biz günlük olarak temizliğe devam edeceğiz mecbur 😊
Minnosunannesi_2 bbaby44 37 ye giricem yarın bende bugün temizliği bitirdim bebisin yatak nevresimi tek kaldı onuda yarın yikarsam artık gelebilir tirtilim🖤
Tatar59 Tatunya doğru diyosun. Benim elim yavaş malesef o yüzden herşey gözümde 10 kat büyüyor. Ama bı şekilde herşey yapılacak yani. Buzluk çalışmalarına bugün baslicam insallah önümüz ramazan hem. Çok iyi olur