Annevekizi Kızlar regl ağrısı gibi değilde karın bosluklarim sancı girip duruyor yürürken de bugün aşağıya doğru sancı gibi ağrım oldu normal mi sizce kontrolüne 3 hafta var bu tarz şeyler yaşayan varmı
Gulsah_09 Annevekizi iç çamasirimda ıslaklık şikayetim var 2 hafta önceydi kontrolüm doktorum bir ped verdi şeritler vardı rengi ayniysa su degil dedi pembelisirse su dedi bir skntı olmadı karnimda sertleşme ve ağrım var 2 hafta sonra kontrolüm o zaman sorucam
Annevekizi Annevekizi ve iç camasirim aşırı derece ıslanıyor altıma isedim sanıyorum kızlar bilgi. Verir misiniz
Annevekizi Ayseumut sertleşme de oluyor burda bı kaç kişi erken doğum riskinde olduğunu söylemişti o yüzden tedirgin oldum
Annevekizi Gulsah_09 inşallah vaktinde gelirler çok erken ilk gebeliğim olduğu için korku heyecan karışık bende