sedseda Öğleden beri ara ara düzensiz aralıklarla giren ve çok da şiddetli olmayan adet ağrısı gibi sancılarım var gidişat ne gösteriyor tecrübeli anneler yorum yapabilir mi😁
Aleeynna sedseda iki gün önce hastaneye gittim 38 haftaliktim nstde hafif hafif sancılar gördü doktor oyuzden yarın doğuma giriyorum ben🥹 aynı şekilde bir haftadır ara ara geliyordu düzensiz şekilde sancilarim
Evremerv sedseda Benimde sabahtan beri adet sancısı gibi ağrılarım oluyor şu anda karnımın alt kısmında sertlik var acaba doğum yakın mı 🙈
mbs44_16 sedseda benimde aynı şekilde ağrılarım var doğum yaptınız mı. Bugun kontrolüm vardı açıklık vs yok dedi dr ama bebeğin başı kanala girmeye başlamış dedi