Mother-happy Merhaba 32 haftalık ikiz gebeyim bugün akşamdan beri karnımda sertlik var aşırı ama nefes alışımıda etkiliyor taş gibi oldu karnım bebeklerin hareketleri var oda ağrıtıyor biraz normal mi sizce doktora gitmeme gerek varmıdır
Taze Mother-happy bende ikiz annesiydi 3 ay önce doğum yaptım bendede karın sertliği vardı ve vajinal bölgemde ağrı vardı acile gidiyrdum sürekli doktur Nst bağlıyordu ve baya sancım cikiyordu ama hiç birşey hissetmiyrdum doktur elimi karnıma veriyordu bu sertliğin sancı olduğunu söylüyordu bir akşam tekrar o sertlik yüzünden acile gittim direk acil sezeryana alındım aksatmayin ne olur ne olmaz diye hem haftanizda ii maşallah
MadamSLN Mother-happy Ağrıların siddetlenir yada aynı seviyede olup saatlerce devam ederse doktora git. Tabi sertlesmeyi takip et, ben gaz sancısı diye gittim acile, meğersem sancım varmış.
Elifttk Mother-happy bnde bununla ılgılı post açtım 26 haftalık cıft yumurta ıkızlere hamıleyım karnım 3 4 gündür arada tas gbı oluyo bebek oynuyo üst taraftakı bebek oynayınca nefes alamıyorum kalbim çarpıyo dınlenınce gecıyo sağlık ocağına gıttım magnezyum eksıklıgı olabılır diye kadın dogumcunla görüş dedi bebekler ve senın ıcın ıyı bırsey degıl bu kasılma ve sertleşme dedi yarın gıdecegım ınsallah
Evremo Karın sertleşmesi sancı varsa olur diye duydum bende sadece. Nst bağlanıyor öyle durumda diye biliyorum
Melek57 Benmde öyle oluyordu surekli akşamları oluyor doktoruma soyledm pazartesi kntrl vardı nst bağladı sancım fln yok çocuğun yerinden kaynaklı pozisyondan dolayı olur dedi
Mother-happy Çok teşekkür ederim bilgileriniz için yarın kontrolüm var inşallah gaz sıkışmasıdır biraz daha beklim