Sirinnn Selam kızlar bebek eşyalarını nasıl ve kaç derecede yıkadınız.Ben bugün bir makina yıkadım. Sanki biraz küçükmüş gibi geldi bana yada ıslak olduğu için mi bana öyle geliyor acaba 🤔
gizem-cbn Sirinnn 30 derece 28 dk 800 devirde yıkadım zaten makinede ayarı var günlük diye o ayar ama deviri yükselttim sadece
3438FG mimar_anne 30 derece de 30 dk ve 800 devirde Bende sizin gibi yıkadım ama çok pardon 800devir ne demek 🤷🏻♀️
Sirinnn srnkckdlgc ayyy inşallah ya bir sürü eşya yıkadım birde benim çocuğum erkek daha iri oluyor genelde erkek çocukları valla tek umudum dediğiniz gibi olması
Sirinnn Mervepera Aldığım kıyafetler genelde %90 ebebekten aldığım ürünler ama sanki yıkamadan önce daha büyüktü.😂😂
Sirinnn Mervepera neyse bir ütüsünü yapayım da bakalım artık hayırlısı Allah kocamın gazabından korusun beni 😂😂😂
inarches Sirinnn Banada eşyaları yıkadığımda öyle geldi🤣🙈Sanırım ıslak oldukları için öyle görünmüşlerdi çünkü ütüleyince eski hallerini alıyorlar endişelenmeyin 🙈🤣
3438FG mimar_anne Evet dijital ama ben hiç farkına varmadım. Yani bilmiyordum daha doğrusu. 🤦🏻♀️ Sağolun teşekkür ederim