Benim de iki embriyon dondurulmuştu 😊 dondurduktan bir ay sonra adetimin ikinci günü çağırdılar rahim durumuna göre tedavi Yapıolar. Sonra transfer gerçekleşiyor. Transferden sonra 12. Gün test verdim ben. Sonra da 14. Gün verdim . Bu iki değer arasında iki kat artış olması gerekiyor. Pozitifi gördükten bi hafta sonra keseyi görmek için çağırdılar gördük şükür🙏🏻 bu haftasonu da kalbini dinleyeceğiz😊🍀