EDA-GUN12 37+3 haftaligiz karnıma hafif sancılar geliyor şu gelir gibi his ediyorum sanki rahmimi iple çekmiş gibi hissediyorum ne olabilir sizce doğum belirtisi olabilir mi doktora gittmeme gerek varmı ilk gebeliğim bilmiyorum da
umaydurununannesi EDA-GUN12 benımde dun aksam ellesem asagıyı patlıcakmıs gıbı hıssedıyodum bugun sancı cıktı dıye saatlerce gırdım nstye gelen gıden yok benımkı kucuk bıde
Hayriye32 Gebeliğin son zamanları hep böyle geçiyor çok büyük bi basınç oluyor doğum sancısı başlamadan bi gün önce
EDA-GUN12 Hayriye32 nasıl yanı doğum sancısı baslamdam bir gün önce böyle olup yarinada dogumu başlıyor
EDA-GUN12 umaydurununannesi kaç haftalık sizki ben dün hastenedeydim nst girdim doktor sancın yok dedi
Hayriye32 EDA-GUN12 yok canım öyle değil yani bebek büyüdükçe ağrılar kasılmalar son zamanlarda artıyor
EDA-GUN12 umaydurununannesi bu günler de geçer insalah o zaman da deriz hamilelik dönemine geri dönecek su an uygulamaua göre 17 gün var doğuma ama ben 17 güne yetişmez diye düşünüyorum