Rabia-0655 merhaba ne yaptınız açıklık ne oldu. Bende dün sancıyla acile gittim 35+1’dim nstde sancı çıktı ara ara 1 parmak açıklık dedi. Araştırma hastanesine sevk edildim orada sancı görünmedi açıklık aynı. Enfeksiyonun var çok yoğun dedi suda eritmelik ilaç verip gönderdiler. İlk hamileliğim bi tık tedirginim geceden beri rüyamda sürekli hastanedeydim🫠🥺