Yelizhas Merhaba kızlar, sizde de enfeksiyon oldu mu ya da olduysa nasıl buna çözüm buldunuz iki dr gittim ikisi de bunun için ilaç vermedi
Pamuk Yelizhas Antibiyotikten başka çözüm bulamadım.Suan ilerlemiş 9 gün boyunca damardan antibiyotik alicam ilerlemeden başka doktora gidin.
cokbilmismom Yelizhas bende de kanda Crp 20 çıktı antibiyotik kullanıyorum salgın olan öksürüğe yakalandım sanırım oksurmekten her yerim ağrıyor karnım kasılıyor 😢😢 göğüs hastalıklarına gittim o başlattı antibiyotiğe
Yelizhas Pamuk şehirdışındayım ve döndüğümde kendi dr gidicem fakat kanamamda oldu biraz durdu gibi şu an sizde de oldu mu
Pamuk Yelizhas Enfeksiyon yogunsa ondan olmuştur kanama.Bol bol su için ben de olmadı fakat doktor Enfeksiyon kökenli kanama olabileceğini söylemişti.
Yelizhas Pamuk evet içiyorum progestan iğne ve hapta kullanıyorum bir de grip oldum her şey üst üste geldi
Yelizhas cokbilmismom bana başlatmadılar her hangi bir hastalanma durumunda dahiliyeye gitmemi söylediler