Silaybooo123 Arkadaşlar çok şükür sat’a göre 10+5 olduk Rabbim’e şükür fakat ultrasona göre bugün tam 10 haftalık. Amma velakin bir boğz ağrım kuru öksürük ve aşırı bir şişlik var ki yutkunamıyorum nefes bile alamıyorum ne yapabilirim ilaç kullanmadan
Gamzer68 Silaybooo123 udi hindi yağı içebilirsiniz boğazı hemen yumuşatıyor Zencefil bal limon karışımı yapabilirsiniz Vitamin takviyeleri alın inşallah ilaçsız atlatırsınız 🥰
Silaybooo123 Gamzer68 inşallah mahvetti beni doktorum da ıhlamur ve başka bişeyler dedi ama hatırlamıyorum ilaçta içmek istemiyorum antibiyotik vs eğer verirse doktor kullanabilirsin dedi de benim ilk gebelik ne yazık ki kimyasal ile sonuçlandığı için Rabbim kimseye yaşatmasın tekrarını da yaşatmasın korkuyorum bu yavrumda parol bile içmeye