Dilara_erc1 Ay öldüm bugün cok kötü ishal olmusum muz yedim soda ictim yok anam gecmiyor bide adet sancisi gibi agri giriyor🥺🥺 ne yapmaliyim gecmesi icin ya öff
Gamzelii7 Dilara_erc1 ben haftalardır o durumdayım. Kullandığımız kan ilacı varya o yapıyor die biliyorum
Waffleveliyaninannesi Dilara_erc1 34+2 yim benim de haftalardır geçmeyen ishalim var. Bugün doktoruma sordum çok su gibi değilse problem olmaz bebeğe demir ve magnezyum ilaçları ishal yapabiliyor dedi. Denemek için bir süreliğine ilaçlara ara vermemi söyledi. Tabi siz de doktorunuza danışmadan bir şey yapmayın ama doğum belirtisi falan değil yazıldığı gibi korkmaya gerek yok inşallah hepsi zamanında ve sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir
Dilara_erc1 Jalovemes ay dur kizzz korkutma😂 persembe kontrölüm vaar bakalimm smdi dusa girdim biraz iyi ama yinede var bi tik sanci fiji bsy ama dün nstdedeydim 25 lerdeydi sanci yoktu
Eymenmomm Leblebi ve kahve yemeyi deneyebilirsiniz. Bende 30 haftaligim geçen hafta ishal şikayetiyle bende acile gitmiştim doktor ishalin doğumla bir ilgisi olmadığını bol sıvı almamı söylemişti ama uzun sürerse doktora görünmekte fayda var tabiki 🤗