Arenimoo Kızlar 1 sene önceki kan tahlilimde fibronejen 400 çıkmış Pıhtılaşma ile Alakalı sanırım bu test bilen varmi
kubraaacn benim 647 çıkmıştı canım, enfeksiyon var demişti doktorum. İdrar yolu için tek içimlik suya katılan bir şey verdi. Geçen hafta kontrole gittiğimde antibiyotiklik kadar ağır değil durum dedi vermedi. Senin doktorun ne dedi?