Kızlar cumartesi gecesi nişanım geldi, bugün de doktor kontrolüm vardı 39+6 olduk çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık vardı aradan 2 saat sonra kırmızı leke geldi daha önce 3 kere çatı muayenesi oldum hiç akıntı leke gelmedi, zaten leke geldiğinden beri hafif regl sancısı gibi sancılarım var sizce doğum başlangıcı mı?