5 haftalık hamileyim kan idrar alındı 15 gün sonra gelince değerlendirelim denildi ve idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum ve var anlaşılan bugün 3den beri çekiyorum ve şuan idrar sonrası hafif bir kanama geldi peçeteye acil kadın doğuma girmeli miyim yarını bekleyeyim mi sizce.Henüz kese göründü bebek için erken denildi .