Kızlar bebiş hareket ettiğinde tekmelediğinde sağ yukarıda hissediyorum aynı anda sol kasığımdada hissediyorum orayada batıyor hareketi yani ben öyle anlıyorum sizde böyle yaşıyor musunuz 36. Haftadayım. Zaten otururken mideme kadar baskısını hissediyorum