aslidyn Selam kızlar Bağcılar da oturup özel hastaneye giden var mı benim gittiğim doktor işten ayrılmış yenisi daha gelmedi bu gidişle gelmeyecek de başka var mı acaba bildiğiniz önereceğiniz ☺️
Meryeminannesi20 aslidyn bağcılar şafak hastanesi sema hanıma gidiyorum memnunum doğumuma bi ay kaldı sigortalı muayene ücreti 700₺
Metar aslidyn güneşli erdem hastanesi Mihriban hanıma gidiyorum bende yılbaşından önce 600 dü muayenesi Şubat gibi gidicem. Sıcak kanlı biri inş doğumu orda o doktorda yapmak istiyorum 34 haftalıgım
Zeyasln aslidyn güneşli meydanda eray Balcana gidiyorum ama doğumu çam sakurada yapıcam orayada gidiyorum