Merhaba hanımlar ben Halk eğitim merkezinde ücretli öğretmenlik yapıyorum. Cuma günü 32.haftama gireceğim ve müdürüm çalışabilir raporu almam gerektiğini söyledi. Rapor parası/doğum ücreti vb nelerden yararlanabiliriz. Nerelere başvurup ne yapmak gerekiyor acaba yardımcı olursanız çok sevinirim💚