Cicek_ Selam kızlar, dün sabah 10 da çatlatma iğnesi vuruldum, adetimin başlangıcından 16. Gün bugün. Doktorum bugün ilişki olsun demişti ama akıntım yok hiç, çatlamamış olabilir mi🙁🙁
YesimAykut Cicek_ doktor takip ediyordu olmuyordu hiç, benim yumurtalar çok garip tepki veriyor ya hiç çatlamıyor ya da erken çatlıyor çatlatma iğnesi yapınca😭
YesimAykut Cicek_ bir de ben ovülasyon testi yapmıştım silikleşmişti zaten 36.saatte belki sen de yapabilirsin
Bsss Belli bir boyuta geldiğinde çatlatılıyor diye biliyorum iğnenin çatlatmama ihtimali yoktur bence bende dün 11 de oldum
Cicek_ Bsss cuma günü dr.gittiğimde 15 17 cm lerde 3 tane vardı. Yeterli büyüklüğe gelip çatlama olur inşAllah senin de benim de 🤲🏻
Cicek_ YesimAykut testim yok, bu ay böyle olsun bakalım inşAllah vakti zamanını yakalayabiliriz de hayalimize ulaşırız 💖