ozvil4136 canım ben doğum kontrol hapı veya tarlusal kullanmadan adet olamıyorum. Yıllar önce gittiğimde polikistik olduğum söylenmişti. Aşırı derecede tüylenme,göbek bölgesinde yağlanma,sivilce sorunum var. Doğum kontrol hapını Kasım ayında bıraktım. Bidaha da adet olmadım Dr tarlusal verdi, bitireli 10 günü geçti ama hâlâ adet olmadım. Sadece kahverengi lekelenme var. Yarın teste gideğim bakalım bi umut pozitif haberi alabilir miyim bilmiyorum 😔