TugbaAleyna 4 ay ozele gttim sonra fiytlr cok artinca braktim ömer dogukan saraci cok duymustm son aya kdr onda devam ettim iyi biri kafana takilan herseyi cevapliyor asla kotu davranmiyor ozelde gormedigim kibarligi ömer beyde gördüm diyebilirm kolumdn tutup kaldrmsi pecete vermesi cok kibar biri gercekten ama doguma gremiyor sansina ogun ameliytta hangi doktor varsa o giriyor soyledm kendisine benm sezarym günum 16si dedi denk gelmdi 5 subatta dogurcm insallh gun aldm emre sertel burcin hanm nobetci ogun ikisinden biri yapar ikisinide tanimiyorum sezaryan sonrasi bilgilendiririm gene. Ama doktor arayisindysan omer beyi tek gecerm grip olmustm istagrmdn msj attim ilclri kullnabilirmiyim dye hemn cvo verdi kafama takilnlri hep sorarim cvp verir ordan