Kızlar göğüs pompasını ilk bebeğimde kullanmadim. Sütüm biraz geç geldi bunda hastaneye götürmeyi düşünüyorum ama nasıl oluyor yani doğum gerçekleşti bebegi emzirdik süt yok hemen pompadan yardım mı gerekiyor yoksa o ilk aşı denilen sütü bekleyip öyle mi pompadan yardım alacağız ya bir dogum geçirdim ama hiç bir şey hatırlamıyorum. 😂