071018 sna44 ben de joie nin aldım herkes memnun kolaylık olduğunu söylüyorlar az kaldi bizde insallah kullanacağız özelliği çok bende seveceğimi dusunuyorum
deryaa45 Kullanılmıyor bebekler durmuyor diye söyleyen de var duruyor diyende bence bebekten bebeğe değişiyor açıkçası ben elele almayı düşünüyorum en kötü dolapta satarım
Sinifcianne34 Bebeğim bir buçuk aylık oldu. 4moms var bende 2. El almıştım. Gün içinde çok kullanıyorum çünkü her zaman sallayacak kuvvetim vaktim olmuyor idare ediyor bizi. Oğlum da seviyor uyuyor genelde sallanmasıyla. Sağa sola sallananlar da iş görür