Kızlar selam 34+2 günlük hamileyim fakat son bir haftadır özel bölgemde ağrı ve şişlik hissi yaşıyorum sizlerde oldumu yada bu durumu yaşayan oldumu kontrolüm yarın doktoruma soracağım ama ister istemez insan bir tedirgin oluyor şimdiden teşekkür ederim vereceğiniz cevaplar için