ipekbk Canım bilemiyorum inan telefona çok baktım diye mi ne gözlerim yorulmuş ben pembelik göremedim beyaz çizgi görünüyor o da zaten var olan çizgi flaş tutunca tam belli olmuş 1 gün kalmış diyorsun geç döllenme değilse daha koyu olması gerekiyor diye düşünüyorum benimde beyaz çizgiydu dün adette olmayınca gebeliktir dedim belki bugün adet oldum ama inşallah gebeliktir senin inşallah hamilesindir gönlünce olsun emin olmak istiyorsan sabah gidip kan ver bu testler bizde ne psikoloji ne ruh ne akıl sağlığı bırakmadı zaten