1palyaco Evim dubleks üst katta normal beşiğim olacak ama alt katta günümüz geçtiği için alt kat salona beşik almak zorundayım sizce hangi model daha kullanışlıdır?
Gamze_yildirim 1palyaco bu sepet beşikler baya ağır oluyor bence tercihin digerinden yana olsun 2. Ye hamileyim sepet beşiği attık bizde , şimdi o küçük anne yanından alicaz hem hafif hem istediğin yere götür.
Cana_ 1palyaco sepet beşiği hiç ama hiç önermem cnm hiç rahat değil biz hiç kullanamadıl park yatak aldık onun yerine
Dudu123 1palyaco bunun ahsap olmayanından kullandim elle sallanabiliyordu memnun kaldim bende şimdi kiwi anne yani park yatak düşünüyorum onada bak istersen
1palyaco Cana_ ya öyle mi üzüldüm içim sepetten yanaydı 😁 daha tarz durduğu için ama kullanışlı olması daha önemli tabi .
Gamze_yildirim 1palyaco evet güzel duruyor bende öyle güzelliğine aldanıp almıştım ama çok kullanışlı diyemem
Cana_ 1palyaco yok cnm bnde görünüşüne aldanıp aldım ama doğumdan sonra sezeryan olduğu için içinden alması çok zor oldu ve en önemlisi yanları kapalı olduğu için bebeğimi göremedim rahat rahat sezeryanlı halimle sürekli kalkıp alıp emzirmek zorunda kaldım
Buby Huggy moon aldım tavsiye ederim görsel ekliyebilirsem atarım hem park beşik hem anne yanı gibi kaba bi park yatak değil
1palyaco Dudu123 evet kiwi markaya denk geldim gördüm güzel ürün seçeneğim arasında , teşekkür ediyorum 🌸
Buby busebusrayilmaz inanmıyorum konudan alakasız isimlerimiz aynı 😅 Birde hayır almadım zaten içinde kendi şiltesi yatağı var dilersen içine reflü yatağı koyabilirsin ben arada öyle yapıyorum ama ekstra bi yatağa gerek yok