Busra_27_34_ Doktor tam göremedi onun için pekte bir tahmin yapamadım cinsiyet tahmininden anlayan var mı lütfen yapın 😁 Başka bir postta beni görmediniz görün lütfen 😪😬
Rezan_korkmaz Busra_27_34_ bende 18+3 öğrendim cinsiyeti oğlum olacak aynı benim bebişin duruşu erkek canım 👣👣🫢🫢😀
Yonca_26 Bebetoomm kesenin seklinden bana da burda söylemislerdi keseyin sekli böyle olunca erkek oluyo yuvarlak olunca kese kiz oluyo benim de kesem böyle hep erkek dediler erkek cikti bebisim🩵