baab1 rabisskocc ilk gebelıgımde cok yaşadım. Uyanırken vs hatta cogunlukla. Ozmanlar kan basıncı arttıgı ıcın burundakı damarlarda ınce oldugundam kanama gerçeklesiyor denmıstı🙏🏻 ama tabı tansıyon vs yoksa. Geçmiş olsn🫣
Rosealbina rabisskocc Bende de oluyor sanki sızıntı gibi sadece bir kere aktı ama sürekli kurumuş kan oluyor. Doktor damarlar kaynaklı olabileceğini söyledi.
Kbagci rabisskocc benimde sürekli kaniyor yani akmiyor ama sildikce kan geliyor doktor gebelikte kurur dedi burnunun ici ondan olabilirmis üc aydir öyle kendi halinde kaniyor
Funda54 Tansiyonunuzu olctunuz mu ondan olabilir mi ilk gebeligimde burun kanamasiyla meydana çıkmıştı tansiyonum
rabisskocc Funda54 tansiyon ölçerim yok evde ama düşük çıktığını hissedebiliyorum maalesef tansiyon sıkıntım var galiba
Ayden6 Aşırı bir kanama değil ama yaklasık 1 ay burnum akıyormuş gibi hissedip silince kırmızı leke gördüm özellikle sabahları oluyordu
rabisskocc Ayden6 anlıyorum benim de her burnumu temizlediğimde kuru kan görüyorum öyle aktığını görmedim şimdi temizledim yeniden ve kan geldi taze geldi o yüzden merak ettim
Ayden6 rabisskocc evet kuru kan bende de oluyordu :( bende 3 ay da yoğun oldu simdi 4teyim bir süredir yok siz kaç aylıksınız
rabisskocc baab1 teşekkür ederim doktoruma danışıcam cuma günü ve o gün eczaneden bi tansiyon ölçer almam gerekiyor sanırım:(
Kbagci rabisskocc cok kuru oldugunu his edersen ve böyle acirsa cocuklar icin burun damlasi kullanabilirsin ben öyle yapiyorum doktorum önerdi